Aplikacje prosimy kierować na adres: info@donserv.pl
Praca
Firma Donserv w związku z rozwojem firmy poszukuje Inżyniera serwisu urządzeń laboratoryjnych o profilu fizyko-chemicznym:
Inżynierserwisu
(Miejsce pracy: Warszawa)
Opis stanowiska:
- instalowanie, uruchamianie i naprawa urządzeń laboratoryjnych,
- szkolenie użytkowników sprzętu laboratoryjnego,
- pomoc techniczna dla klientów (m.in. telefoniczna, mailowa)
- przeglądy okresowe, kwalifikacja sprzętu
- sporządzanie wyceny napraw.
Od kandydatów oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość zagadnień obsługi elektronicznych urządzeń laboratoryjnych,
- umiejętności pracy z dokumentacją techniczną i schematami,
- wykształcenia min. średniego technicznego,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- samodzielności w pracy,
- komunikatywności,
- dyspozycyjności oraz gotowości do częstych wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowie o pracę (pełny etat),
- niezbędne narzędzia pracy, telefon i samochód służbowy,
- szkolenia,
- interesująca pracę w młodym zespole,
- możliwość zdobywania nowych cennych doświadczeń.
Prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV wraz z aktualnym zdjęciem na info@donserv.pl
W temacie prosimy o dopisek „Inżynier serwisu – oferta pracy”.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
————————————————————————————————————————————————————————————————
Firma DONSERV poszukuje osoby na stanowisko:
Product Manager
(dotyczy sprzętu laboratoryjnego f-my Buchi ze Szwajcarii, miejsce pracy Warszawa)
Główne zadania
- odpowiedzialność za sprzedaż na terytorium Polski
- "odpowiedzialna rentowność" egzekwując restrykcyjną politykę dyskontową
- aktywne wsparcie oddziałów naszej firmy w zakresie technicznym i handlowym
- identyfikacja i zarządzanie lokalnymi i globalnymi kluczowymi klientami na terenie Polski
- przygotowanie comiesięcznych raportów nt. działań prowadzonych przez odziały naszej firmy
- tworzenie i aktualizacja miesięcznych analiz otoczenia rynkowego
- utrzymanie, miesięczna aktualizacja i oceny SOM oraz CRM
- szczegółowe przygotowanie budżetu rocznego
- automatyczna generacja nowych potencjalnych klientów, monitorowanie i zakończenie procesu
- koordynacja sprzedaży:
- ocena regionów, oddziałów według wewnętrznego systemu oceny i wspólne ustalenie dalszych kroków optymalizacji
- jeśli to konieczne, identyfikacja alternatywnych dystrybutorów - promocja sprzedaży
- planowanie seminariów, targów i innych imprez na terenie Polski - aktywne zarządzanie, marketing dystrybutora
(lokalne reklamy, targi, Internet, …) - rozwój planowania średniookresowego
- udział w szkoleniach u producenta, współpraca z pracownikami producenta w zakresie osiągnięcia celów sprzedaży.
Zadania poboczne
- integracja z wybranymi osobami w badaniach rynku
- opieka strony internetowej w zakresie swego programu działania, łącznie z aktualizacją strony oraz współpracą z dostawcą usług internetowych
- wsparcie marketingu w pozyskiwaniu informacji o rynku.
Kompetencje
- wykorzystanie środków finansowych w ramach uzgodnionego budżetu
- określenie cen transferowych zgodnie z wytycznymi przełożonego
- specjalne oferty i zniżki zgodnie z wytycznymi przełożonego.
Wymagania
- wykształcenie chemiczne, biologiczne lub porównywalne przyrodnicze
- doświadczenie w sprzedaży (B2B strategia sprzedaży i biznesu)
- znajomość rynku w zakresie analitycznym, nauk przyrodniczych, sprzętu laboratoryjnego itp.
- wiedza w zarządzaniu rozmowami handlowymi z zakresu negocjacji z klientami i dystrybutorami
- samodyscyplina i motywacja w realizacji uzgodnionych celów - inicjatywy i umiejętności organizacyjne
- dobre umiejętności analityczne
- doświadczenie z oprogramowaniem biurowym, np. CRM
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B.